GfK is officiële event partner voor het ChannelSummit EMEA event dat plaatsvindt van 19-21 mei in het Fairmont Hotel, Monaco. Het B2B channel event richt zich op distributie, retail en reseller executives uit de EMEA regio. Zij ontmoeten hier consumenten technologie en IT hardware merken die op zoek zijn naar nieuwe channel partners en business development mogelijkheden.
Het wereldwijde marktonderzoeksbureau zal de nieuwste inzichten en marktprognoses op het gebied van consumententechnologie presenteren. Als onderdeel van het conferentieprogramma zal GfK de opening keynote presentatie verzorgen voor afgevaardigden die de ‘Digital Day’ online sessie op 16 mei bijwonen. Verder staat een reeks in-person workshops tijdens het live evenement in Monaco gepland.
Farouk Hemraj, oprichter en CEO van ChannelHub, organisator van de ChannelSummit EMEA show: “We zijn erg blij om GfK aan boord te hebben als een evenement en content partner voor de Channel Summit EMEA show. Als een wereldwijd gerenommeerde leverancier van marktinformatie, worden de onderzoeken en inzichten van GfK zeer gewaardeerd door de senior channel executives. De doelgroep van ons business-georiënteerde evenement bijwonen.
GfK zal ook fysiek aanwezig zijn op de ChannelSummit showfloor. Bezoekers hebben de mogelijkheid om vooraf ontmoetingen te regelen met het aanwezige GfK team. Het marktonderzoeksbureau zal ook een exclusieve ontbijtbriefing organiseren om genodigden te voorzien van inzichten in de dynamiek van het kanaal.
Tatjana Wismeth, Head of Distribution & Supply Chain Intelligence, GfK: “We zijn verheugd om samen te werken met de ChannelSummit show. Het GfK-team kijkt ernaar uit om het nieuwste marktonderzoek te presenteren en klanten en afgevaardigden uit de hele EMEA-regio te ontmoeten”.